Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur botar jag mitt hat i trafiken?

Postat av AlexanderBard den 30 April 2011, 17:00
196 kommentarer · 791 träffar
Hej

Jag blir alltid så riktigt förbannad på folk i trafiken jämt. Jag är rädd att jag kommer köra på folk med flit snart.

Vad hatar ni i trafiken, här kommer några exempel på vad jag HATAR

Fotgängare som går över gatan (där det inte är övergångställe) Jag lägger mig på tutan och måste bromsa. Håller jag samma hastighet så kommer jag att köra på dem.

Tävlingscyklister som cyklar på smala trafikerade landsvägar. Helst cyklar dem i bredd också. Så man måste ligga i 30 bakom dem tills man riskfritt kan köra om de asen.

Folk som springer ut framför övergångsställen för att hinna före för att jag inte ska kunna passera. Detta är väldigt irriterande då man kommer med 60 ton och 25.5 meters längd. Helst går dem i slowmotion också, utan att ens slå en blick på trafiken.

Människor som tutar bakom när man släpper in en bil som står på en liten utfart. Nästa gång är det DU som får stå och vänta i en halvtimme för att komma ut. (Vid långa köer under rusningstid)

Om man står på en utfart på 70 vägen där 2 filer finns. Och de inte byter till den vänstra när det är helt fritt. Så man får stå och vänta jättelänge alt. köra ut framför dem,

Invandrarbarn som står bakom lastbilen när man ska backa inne i stan. Som verkligen inte flyttar på sig... Jag vet inte hur många gånger jag har fått kliva ut och flytta på dem själv. Jävla idioter som har noll koll på vad som händer.. typ "Hehe yalla vi kollar vem som vågar stå närmast stora bilen yao"

Edit: Ja ni påminnde mig... Rondeller där folk som INTE blinkar vänster börjar att tuta för att man kör ut framför dem.

Vad ogillar ni i trafiken mina vänner?

Alla i trafiken är idioter

294 personer har röstat

196 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 196 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..