tjena! har nu suttit & spelat LoL ett litet tag och det känns lite som ett snesteg att gå från dotA till LoL så jag har checkat lite på tuben och sett HoN, ser lite mer "realistiskt" ut eller nja, iaf inte någon jäkla pokemon/hello kitty miljö direkt.
#1. Nu undrar jag bara om det är värt att punda ut runt 200kr på spelet, dvs har spelet många spelare?
#2. Kan man dra nytta av ett beta konto? hade ett liggandes när spelet släpptes och var i closed beta tror jag men ja hade ingen speldator på den tiden. När jag menar nytta så tänker jag på typ reducerat köppris, gratis osv.
#3. Värt att köpa spelet eller ska man vänta tills dotA2 släpps?
För dom har inte uppdaterat sin blog sen nov 2010 typ
Klarar inte lol för det är som hon's casual mode fast med talenttree och ser ut som skit.
Fast dota e bäst fortfarande :)
LoL = du vinner så länge du spelar mycket :D happy days
OnT: HoN är lätt värt pengarna, de har bra system för allt och spelet flyter på som det ska.
Spelar du liksom mer for fun så är det väl lol
Vill du vara mer seriös så är det hon
hon kostar exakt 191,10
Skrivet med min iPhone
Tror du kan logga in på beta och göra det till riktigt om du vill ha kvar nicket
Köp båda så övar su upp dig inför dota 2.. Det är utan tvekan dem bästa 200 kronorna jag spenderat på ett spel!
Skrivet med min iPhone
HoN anyday
LoL ser ju så lol ut.
1. HoN har allt mellan 25 - 40k spelare under veckorna. Helgerna har det varit uppe i 48k spelare online.
2. Ja, du kan använda ditt beta konto men du måste fortfarande köpa spelet. Vet inte ifall det kostar mindre ifall man redan har konto men det tror jag inte.
3. Köp HoN och köp DotA 2 när det kommer ut.
Peace till alla förutom LoL-anhängare.
MEN det kommer inte i närheten av HoN i båda känsla och gameplay.
Fixa HoN, du kommer inte ångra dig.