1
Minnesförlust?
Postat av Fragbite. den 29 April 2011, 18:43
5 kommentarer · 106 träffar
När jag är i skolan så brukar jag titta på mitt schema för att kolla vad vi har för lektion. Men när jag håller på att gå dit så kan jag ibland glömma av vad det var för lektion jag skulle gå till, helt sjukt. Jag brukar även glömma av vart jag har lagt mina saker t.ex pennor och pengar. Sen kommer det en väldigt läskig grej som jag är orolig över. Jag har ett fåtal gånger sett en del människor gå ute på skolgården när den är helt tom.
" Människorna " har oftast svarta kläder och har en " grå linje " som följer efter dom. Då brukar jag blunda och ruska på huvudet och då försvinner dom, liksom wtf? Jag är inte stressad och jag brukar vara ute väldigt mycket. Har jag någon form av mild minnesförlust eller schizofreni? Kanske får gå till läkaren med det här.
" Människorna " har oftast svarta kläder och har en " grå linje " som följer efter dom. Då brukar jag blunda och ruska på huvudet och då försvinner dom, liksom wtf? Jag är inte stressad och jag brukar vara ute väldigt mycket. Har jag någon form av mild minnesförlust eller schizofreni? Kanske får gå till läkaren med det här.