Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tanten slogs

Postat av vanni den 29 April 2011, 17:06
11 kommentarer · 197 träffar
Hejsan,

Vart ska jag börja..? Nåja.. Det började redan imorse.
Jag gick upp vid cirka 6 tiden för att dricka kaffe och göra mig redo för dagen på jobbet, jobbar från 08:30-16:30 om någon skulle vara nyfiken..

Efter att jag druckit upp mitt morgon-kaffe, kollat 30 minuter på Indiana Jones och borstat tänderna så begav jag mig ut till bilen. Men vad i helvete..? En tant på säkert 70 år stod bredvid min bil och anklagade mig för att ha kört på hennes kattjävel igår kväll. Kommer knappt ihåg konversationen eftersom det hände något mellan mig och kärringen (( Berättar lite längre ner ))

Först och främst så var det en stor jävla handväska, hon hade säkert flera 10-kilos hantlar eller dylika tillbehör.
Hur kan jag veta det? Jo det ska jag fan i mig tala om.
Efter att jag gått ut, ställt mig face-to-face med kärringen så drog hon väskjäveln rakt i tinningen på mig och eftersom jag inte är byggd som en bodybuilder tog jag stor skada och ambulansen hämtade upp mig på parkeringen efter 15 minuter ungefär. Tydligen hade jag svimmat av smällen och jag minns inget om smällen, bara en del av konversationen och dess för innan.

Sedan vaknade jag upp på sjukhuset i Malmö och såg en ful gubbe sitta vid stolen bredvid sänghalmen..
Jag trodde jag var i himlen eftersom han såg ut som Jesus.. Vit klädd, skägg ner till midjan och såg allmänt kristen ut.
Var ju såklart tvungen att fråga honom vem fan han var!
Då tar han fram sin Hitman kniv och hugger mig rakt i benet och liksom skär upp hela hud-området kring skenbenet!
Jag skrek inte eftersom jag tappade känseln när jag slog ner Magnus Samuelsson i yngre år..

Tillbaka till idioten i rummet..

Han ( som sagt ) skär upp hela benet på mig och sedan kommer kärringen in och nitar pungråttan som skär i mig..
Det visade sig att kärringen var Medusa's morsa, alltså helt jävla livsfarlig!
I alla fall, som den rike man jag är, så betalade jag kärringen en ny katt och hon tpade mig tillbaka till mitt hus och min hamster som heter Rufus.

Nu sitter jag och tuggar på Rufus's svans och är allmänt glad att jag för en gångs skull har skadat mig så att min flickvän kan tycka att jag är häftig och tycker synd om mig.

Disk. Vad är farligast - Kärringar med väskor eller gubbar med Hitman knivar?

Vad är farligast?

23 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar