Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skum fobi

Postat av smiskmedeL den 27 April 2011, 23:46
30 kommentarer · 385 träffar
Hej Fragbite,

har varit med om en sjuk jävla sak, och detta är 100% sant.

För ungefär 2 veckor sedan gick min dator sönder, så fick sitta vid min brors dator då han ändå åkte iväg ett par dagar (till sin flickvän).

Iallafall så satte jag mig där typ direkt när han stuckit (nötare som jag är, hihi!) och efter lite gibbande av både WoW, CS och Minecraft så kände jag att jag behövde snyta mig, satt å snörvlade som fan osv... var dock mitt i en match så kunde inte gå iväg och hämta papper.

Såg då den där lilla lömska ihopskrynklade papperslappen som låg på skrivbordet, lite sådär halvgömd, tänkte inte mer på det i stridens hetta och fattade då tag i denna, vecklade upp den och drog en fet snyt i den.

Till min fasa kände jag då i momentet när jag snöt mig att jag satte näsan i något blött och kletigt i pappret, visste direkt vad det var, fucking RUNKPAPPER! fick det över hela näsan och ner på överläppen, och fyfan, klöktes och höll på att kräkas på plats... sprang till toan och spydde x antal gånger.

Har sedan dess inte kunnat ta i skrynklat papper (det är inte så att jag är "rädd" för det, kan bara INTE ta i det!) och klassen jävlas med att kasta skrynklat papper på mig. Såklart inte berättat för dom men de har ju märkt att jag inte klarar av pappret....

Vet fan inte hur jag ska tillväga, om jag ser typ snorpapper så klöks jag, ryser av tanken av skrynklat papper.

Vad fan ska jag göra? Ser ingen lösning själv, kan verkligen inte ta i det, hur jag än försöker... det var tillochmed jobbigt att skriva detta, så illa är det!!!

tack på förhand

EDIT:
kom precis hem från skolan, och har försökt att "möta min rädsla"... det går fan inte, får panik så fort jag rör vid det.
klassen fortsätter hålla på med det också, vet fan inte om jag orkar med detta dag efter dag... vet inte vad jag ska göra?!?!
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..