1
Big brother, Värdelöst!
Postat av klumpture den 27 April 2011, 01:41
30 kommentarer · 239 träffar
Ja som topic, bara jag som tycker det är helt värdelöst? Asmånga i min klass snackar om det så bestämde mej för att kolla på det. Har sett knappt två avsnitt och tröttnar på skiten efter 10min av varje avsnitt. Jag menar, vad går det ut på? Dom är ett gäng mestadels ungdomar som festar, har sex, snackar skit och vad mer? Fattar inte hur folk kan tycka det är underhållande. Senaste avsnittet jag såg (gick nyss och orkade inte se klart det) så var den en tjej som heter typ katarina som höll på att snacka om bajs, dansa samtidigt som hon sjöng falsk samt att skrika! Va i helvete ger det folk??? Är uppriktigt sagt oroad om vad tv är och håller på att bli.
Provade också livestreamen som har lagts upp här på fb, det var ju jätte kul: Dom filmade med mörkerkamera i 2h på en säng där två st låg och pratade!!! Seriöst hur i helvete kan ni titta på skiten och hörde att streamen vanligtvis kostar pengar, hur fan tänker man om betalar för sån skit????
Sen kan jag inte sluta tänka på facebook gruppen: Vi som tror Big Brother myglade med röstningen när Rodney åkte ut (28k gillar). Vem fan bryr sej om det??? Han åkte ut, och?. Det är en värdelös tv-serie som förhoppningsvis snart går i graven.
Fattar inte hur folk årkar sitta och kolla på typ 100 avsnitt av det.
Vet inte vad som drar er till att titta på skiten så berätta det för mej!
Provade också livestreamen som har lagts upp här på fb, det var ju jätte kul: Dom filmade med mörkerkamera i 2h på en säng där två st låg och pratade!!! Seriöst hur i helvete kan ni titta på skiten och hörde att streamen vanligtvis kostar pengar, hur fan tänker man om betalar för sån skit????
Sen kan jag inte sluta tänka på facebook gruppen: Vi som tror Big Brother myglade med röstningen när Rodney åkte ut (28k gillar). Vem fan bryr sej om det??? Han åkte ut, och?. Det är en värdelös tv-serie som förhoppningsvis snart går i graven.
Fattar inte hur folk årkar sitta och kolla på typ 100 avsnitt av det.
Vet inte vad som drar er till att titta på skiten så berätta det för mej!