Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Angående emmabiosystem

Postat av boymatte den 26 April 2011, 20:04
10 kommentarer · 196 träffar
Tjenare!

Ska strax inhandla mig ett fett hemmabiosystem till mitt rum. Tanken är att både kunna använda mig utav det när jag kollar på TV via min boxer, samt när jag lyssnar på musik och kollar film från datorn.

Problemet är att jag är väldigt okunnig inom området, och har nu i ett tag försökt att lista ut hur detta skulle gå till. Det enda jag vet är att jag vill använda mig utav HDMI kablar då jag hört att detta ska vara det bästa. Jag har endast ett HDMI uttag på datorn som jag redan använder för att få bild på tvn när jag kollar film via datorn, samt två uttag på tvn där ett ju redan är upptaget. Så det är ju där problem uppstår, tror jag? Jag har kollat lite på Kjell & Company och sett att man kan använda sig utav någon slags switch, är det någon som kan kanske mer om detta också?

Men iallafall, går få ihop detta att funka med HDMI kablar, eller blir jag tvungen att använda mig utav något annat? Jag undrar även hur många HDMI uttag som hemmabiosystemet skulle behöva. Jag ursäktar om det blev lite mycket text och stavfel.

MVH gibb1
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..