1
Inreda Lägenhet
Postat av krx den 26 April 2011, 15:30
4 kommentarer · 173 träffar
Tjenare! Jag har nu bott i min lägenhet i ca 8 månader och blev riktigt sugen på att inreda den på ett väldigt snyggt och stilrent sätt. Jag kan inte påstå att jag har det fult nu, men jag vill bara att det ska bli ännu härligare. Jag bor i en etta med stort kök, jag har inte så stor koll på hur stor den är exakt. Men det är som sagt ett ganska stort rum. Jag gillar IKEAs Svarta möbler och har en del sånna. T.ex en byrå, sängram, skrivbord och soffbord. Jag är 17 år så jag har väl inte alla pengar i världen att satsa på, men tips på små saker som gör stor skillnad skulle vara toppen. Hyllor, tavlor, mattor och så vidare. Jag har en väldigt stor säng 1,80m + sängram, och vill ha ett bra tips på vart jag kan få plats med denna på ett så bra sätt som möjligt. Några tips på hur jag kan göra så att TVn syns från både säng och soffa är även väldigt välkomna.
Jag hoppas inte detta blev för mycket, men låt fantasin flöda och hjälp en ungkarl i nöd ;)
Jag ska försöka ta lite kort senare så ni får se exakt hur mitt rum ser ut.
Puss på er!
Jag hoppas inte detta blev för mycket, men låt fantasin flöda och hjälp en ungkarl i nöd ;)
Jag ska försöka ta lite kort senare så ni får se exakt hur mitt rum ser ut.
Puss på er!