Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vilket straff får syrianska?

Postat av Aarne_AIK den 26 April 2011, 09:18
43 kommentarer · 228 träffar
Igår så fick matchen mellabn syrianska och AIK avbrytas pga. att några syrianer kastade knallskott mot domaren varav ett träffade honom i huvudet så att han blev skadad och inte kunde fortsätta matchen. Vilket straff tror ni att fotbollsförbundet delar ut till syrianska?

1. Det var syrianer som anföll domaren
2. Det var syrianska som ansvarade för säkerheten

Jag tror att de får -6 poäng samt böter. Jag tror dock att böterna blir ganska låga enbart för att de är ett invandrarlag. Hade det varit en svenskt lag som AIK som hade begått samma brott så hade böterna varit skyhöga och de hade fått spela inför tomma läktare.

Blir dock kul om syrianerna får -6 poäng för då slutar de troligen med minuspoäng när 30 omgångar är spelade LOL.

En till fråga, jag har hört djurgårdare som sagt att när de möter syrianska borta så ska DFG köpa en massa biljetter mitt bland syrianerna och sedan börja veva helt vilt i folkmassan, vad hindrar dem ifrån att göra detta?
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..