Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Syrianska - AIK

Postat av Litsor_Skilsor den 25 April 2011, 00:37
93 kommentarer · 365 träffar
Jag har just snackat med min fru om att få åka på denna match och hon har gett min grönt ljus. Snacka om glad jag blir och snacka om roligt det ska bli imorgon.

Vad förväntar ni er av matchen? Jag tror att det kommer att vara MASSOR med poliser för att skydda syrianerna. Troligen så kommer syrianerna inte att våga kaxa sig det minsta lilla utan kommer sitta tysta på sin läktare i hopp om att matchen ska ta slut. Det kommer att krävas mycket provokationer ifrån vår sida för att kunna få igång lite "rock n roll".

Troligen kommer vi inte att kunna få syrianerna att ställa upp utan om det ska bli action så kommer vi troligen att få bryta poliskedjan och genomföra rusningar.

Om AIK förlorar så tror jag att helvettet bryter loss. Då blir det troligen upplopp och regelrätta gatustrider mellan de olika sidorna.

Vad tror ni om matchen? Själv tar jag med mig tandskydd och boxningslindor till händerna. Ni får säga vad ni vill men jag hoppas verkligen att det blir bråk och stökigheter.

På Sverigescenen står det följande "att det var rörigt i Södertälje när Bajen spelade premiärmatch i Superettan mot Assyriska (110411). Lokalbefolkningen attackerades och deras affärer slogs sönder." Jag tror att AIK:arna tar sitt ansvar och visar att vi kan slå sönder dubbelt så många affärer som hammarbyarna gjorde.
Föregående tråd

93 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar