Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
*Man får inte bättre resultat av att äta pulver.
*PROTEINPULVER gör dig inte starkare eller större.
*Det är vad du stoppar i dig i köket som räknas.
*Ett tillskott är bara nödvändigt ifall du inte har tid att laga mat var 3:e timme.
*Man ersätter inte mat med ett tillskott.
Befallande övriga tillskott som kreatin och aminosyror;
*Nej du behöver det inte.
*Låt din kropp växa klart.
*Du har tillräckligt med testo i din nuvarande ålder för att bli så stor som du vill.
*Pulver förstör njur & lever.
#5 jag går i skolan mellan 8-16 varje dag det vi får mat som går att äta ungefär 2 gånger i veckan annars blir det att gå till willys och köpa bullar och godis den ända riktiga maten jag äter är middag så jag får inte i mig tillräckligt mycket protein av maten därför jag äter pulver
#0 bara du äter regelbundet var 3dje timme och äter rätt så kommer det gå bra för dig.
Du kan träna hur mycket du vill, men du märker inte av resultat sålänge du inte äter rätt.
#5 Vadå pulver förstör njur och lever? Sluta sitta och hitta på saker. Vem försöker du lura?
Klart man får bättre resultat av proteintillskott om man inte får i sig tillräckligt i maten. Proteinpulver är VÄLDIGT mycket billigare än kött. Mycket praktiskt också. Man blir inte mindre lång av styrketräning. De med mycket muskler har mycket muskler för de är korta, de är inte korta för de har mycket muskler
#5 Varför man ska äta var tredje timme låter väldigt förbryllande då det är Intaget rent sätt utöver dagen som räknas, Om du käkar 3 eller 6 måltider per dag spelar absolut ingen roll.
Innan du Tänker över att köpa kostillskott ska du veta vad dom gör och varför du ska köpa det annrs blir der enbart slöseri med pengar
Att folk inte fattar att proteinpulver är mat i pulverform. Sist jag kollade var inte mat farligt. Proteinpulver är mycket smidigt om man inte får i sig vad man behöver.
gör i ording lite mat INNAN du går till skolan, lägg det i skåpet och ät på rasterna, whats the problem? Annars kan du ta med dig pulver om du tycker det är smidigare då det inte är så omständigt och du får i dig det du behöver för att bygga upp din kropp.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
aminosyror
whey/gainer
omega 3
vitaminer
vatten protein fett och kolhydrater, all you need.
*PROTEINPULVER gör dig inte starkare eller större.
*Det är vad du stoppar i dig i köket som räknas.
*Ett tillskott är bara nödvändigt ifall du inte har tid att laga mat var 3:e timme.
*Man ersätter inte mat med ett tillskott.
Befallande övriga tillskott som kreatin och aminosyror;
*Nej du behöver det inte.
*Låt din kropp växa klart.
*Du har tillräckligt med testo i din nuvarande ålder för att bli så stor som du vill.
*Pulver förstör njur & lever.
ÄT MATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT T
#0 bara du äter regelbundet var 3dje timme och äter rätt så kommer det gå bra för dig.
Du kan träna hur mycket du vill, men du märker inte av resultat sålänge du inte äter rätt.
Klart man får bättre resultat av proteintillskott om man inte får i sig tillräckligt i maten. Proteinpulver är VÄLDIGT mycket billigare än kött. Mycket praktiskt också. Man blir inte mindre lång av styrketräning. De med mycket muskler har mycket muskler för de är korta, de är inte korta för de har mycket muskler
Innan du Tänker över att köpa kostillskott ska du veta vad dom gör och varför du ska köpa det annrs blir der enbart slöseri med pengar