Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FISKETRÅDEN 2011

Postat av JustinBieber den 23 April 2011, 18:49
1 306 kommentarer · 1 668 träffar
Tjena Frabite!

Tänkte nu att ja skulle skapa en ny tråd på fragbite om fiske och personbästa osv...

Efter som det börjar bli fiskesäsong nu så undrar ja om du har varit ute i vinter eller nu på våren och fått en skaplig gädda eller nån annan firre.

Det vore schysst om ni hade lust att dela med era personbästa och några skapliga fiskar här på fragbite :)

Får vara alla fiskbilder.

Roliga, pbn, sköna bilder när ni vart ute och firrat!

Själv har ja bara varit ute en gång och fått en gädda. 6.2 kg

Härligt medelsnitt.

Mitt pb på gädda är 8.2 men troligtvis slår ja det i år!

http://www.fiskesnack.com/foto album/showimage.php?iid=70344& cid=8&scid=0&sort=date Hände något konstigt i paint :p

Skitfiske på er alla och schyssta bilder in tack!

*****UPDATE*****
Fiskade idag med min kompis och hans pappa och min pappa. Gick väl sådär, 10 gäddor på 7 timmar. Ganska segt att fiska då. Iallafall så var det ja och min kompis mot våra pappor och vi vann med 7-3. Ingen storfångst idag så man gick ju inte miste om nåt. Skulle lägga i båten och då ser jag en sump som var 30 cm och 30 cm djup och 2 gäddor i den :/ tog ut gäddorna men tyvärr så avled en och den andra klarade sig (: kommer med mer update imorgon när ja ska ut ! Största kanske vägde 3 kilo... Inget vidare fiske med vindstilla överallt :/

ASP 5.5 kg
http://data.fuskbugg.se/skalma n02/4e1748dfa518e_aspN.jpg

***UPDATE***

Gädd-SM

tja fragbite, kommer med kort update, på lördag är det gädd sm i trosa och det kanske är nån här på FB som ska fiska då? komme med update på kvällen eller söndag (:

***UPDATE****
Sorry för seg update men har inte hft nån data, dock så har ja fiskat abborre i en å 2 helger på raken. resultatet blev 83 abborrar, 2 gösar, 7 gäddor. Sen var ja ute med pappa och en kompis då fick vi 14 gäddor, pappa 3 , kompisen 4 , jag 7! :) det var ett helt okej fiske. Största abborren vi fick vägde 8 hg! ingen storlek på gäddorna.. :) Båda gösarna tagna i en å och samma med dom dära 7 gäddorna och 83 abborrarna!

***UPDATE***
Vet att det inte varit bra med uppdateringar men ja har inte fiska något på sistonde :/ Men om ni vill få lite nyheter och om det dragits upp några stora fiskar eller liknade så kan ni adda FishEco Fiske @ Facebookm, dom kommer med uppdateringar varje dag i storsätt :) Så adda dom om ni vill ha lite uppdateringar i fiskevärlden :)

***UPDATE***
Fiskade som sagt igår och det blev hela 27 gäddor!
Vi prövade lite nya ställen eftersom det är tävling snart :D Det var ganska segt men kul att pröva nya ställen , det blev nog 15 gäddor över 75 cm ! och längsta på 92 (I think :p)

***UPDATE***
FISKETÄVLING IDAG =D
För mig och min kompis så gick det ganska segt.... :( starten gick 0800 och man skulle vara tillbaka i land 1600.
Fick väl första hugget vid nio halv tio tiden, men om vi hade fått upp den så hade den ej varit godkänd (75 cm min)
Vi fick en godkänd som var 77 cm och ja tog den på en BigBandit SkitMört.
Tappade 2 godkända som vi är säkra på.. Pappa och pappas kompis slutade på en andra plats med 18 godkända gäddor på båda delarna av tävlingen.
Det är först en vår och sen en höst och sen så räknar man ihop vår och höst tillsammans :) Då kom dom 2:a på 18 godkända och dom som vann fick 19 om ja inte minns helt fel! Fick ett tröstpris som var en Savagear med olivgrön överkropp och silver undertill annars var det kul!!

HEJDÅ OCH SKITFISKE PÅ ER ALLA :D

Fiske

451 personer har röstat
Föregående tråd

1 306 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 306 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..