Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vem är du egentligen?

Postat av tvåfyraåtta den 20 April 2011, 21:16
26 kommentarer · 295 träffar
Hejsan alla älskade Fragbitare! Hur är det idag?

Jag hoppas i alla fall att ni mår skit bra och livet leker ;-d!

Jo jag tänkte skriva ett litet diskussions ämne om just dig som person. Alltså det går ut på att jag kommer ge X antal alternativ där jag har med olika personligheter som tex arg, glad, ledsen osv!

Om ni inte känner igen er får ni gärna skriva hur just du är som person och varför du tror att du är den du är. Det jag menar med detta är att alla borde ta en titt på sig själva och förstå att man är underbar.

Visst finns det vissa "dumma" saker i sin kropp som ofta skapar problem och sånt. Ja ni förstår!

sen finns det även en fråga som jag vill ställa, den lyder : Hur tror du att samhället påverkar dig och andra personer i sättet man beter sig, klär sig, äter osv osv. Förstår ni?

Ok, här kommer lite alternativ skriv bara siffran om du känner igen dig och svara på ovan stående frågor. Om du inte känner igen dig av dessa alternativ så skriv hur du är. Det räcker med några ord men minst 4!

Ok, here we go:

1. Glad, positiv, skojig, upptäcker ofta nya saker/tycker om att utforska nya ställen. Ofta munter och tar till sig av vad andra vill göra.

2. Ledsen, nere, känner ofta att allt går dåligt. Att det inte finns så mycket som är bra. Vill bara sova, dvs orkar inte så mycket.

3. Arg, bitter, skriker ofta på andra, hatar det mesta, vill bara klaga och tro att man är störst (Dock glad ibland(. Men just arg över små saker

4. Egoist, tänker på sig själv, vill bara göra det du själv vill. Vad andra säger skiter du fullständigt i. säger någon ett förslag vill du inte göra det utan tvärs emot!

5. Kärleks personen, denna kan vara lite klurig men om du tänker dig att du ofta tycker om att kolla på tjejer eller killar (beroende på kön). Du tycker det är härligt att vara med kompisar eller motsatta könet. Ja, ni fattar!

Känner dig igen dig på någon av dessa 5. Välj då vilken och skriv lite varför, sedan svarar du på frågorna ovan!

Känner du inte igen dig? skriv då lite om något annat.

obs! Det är ok att blanda max 2 eller 3 obs!

För er som undrar vad detta är bra för är att man lär känna sitt inre och förstå sig själv, man ser också hur andra är!

För er som inte kan se vilka frågor jag menar så förklarar jag gärna!

Det var allt från mig! Ha en skön dag och vecka. Kramar! Just det Glad påsk!

Vem är du?

70 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..