Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cydia jailbreak problem!

Postat av Kastroullen den 20 April 2011, 18:55
2 kommentarer · 47 träffar
Tjenare grabbar och grabbor!

Jag behöver så som ni kanske kan tyda i rubriken hjälp med cydia. Eftersom att jag är en ny jailbreakare så har jag lite små problem med detta och har nu fastnat i något riktigt irriterande!

LÖSTLÖSTLÖSTLÖSTLÖSTLÖSTLÖST

Problem 1: I varje fil som jag drar hem från cydia, laddar jag även på något konstigt sätt ner "LockInfo Cracked", äveen fast den inte ingår i filen alls. Vilket gör att mina filer inte laddar klart helt (blir röd text och laddaren blir aldirg 100%). Kan det vara att den ligger i någon slags kö eller liknande? Eller hur får man bort den?

Update: Lösningen var som jag trodde i problem 1, att jag hade listat LockInfo Cracked i en så kallad Queue, så varje gång jag laddade ner något så laddades den ner också, vilket hindrade alla andra program att dras hem.

Behöver dock förtfarande hjälp med Problem 2...

Problem 2: Har även ett problem med Installous. När jag laddar hem en app eller liknande så går det inte att installera, det står bara "Installation Failed - invalis IPA file". Vad beror detta på och hur fixar jag det på ett enkelt sätt?

Värt att tillägga ang. problem 2 är att jag använder mig att hackulo.us Installous och appsync. Är det bättre att köra på tex. SiNfuLs version?

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..