Jag gjorde en tråd för några dagar sedan om att jag ville bli bra på alla spel med att köpa bra gaming saker.
Jag har blivit så frustrerad och deprimerad att jag trodde att jag skulle bli bra så jag började med att ta tåget till webhallen i Sveavägen. När jag väl var där så kunde jag inte kontrollera mig och handlade in flera möss och musmattor av olika slag. Jag har räknat mig till 27 st musmattor av märket Steelseries och lite till. Jag vet inte vad jag fick för mig! Nu har jag slösat över 7tusen kronor på det här och allt för gamingen. Vad ska jag ta mig till? Snälla hjälp mig!
Här är en bild för ni stackare som inte trodde mig
http://www11.speedyshare.com/f iles/28050577/download/IMG%200 210.JPG
annars ge bort dom till nån som behöver?
OnT
Kort! då tror vi dig käre kamrat.
Han har ju antagligen vunnit eller fått låna kompisars musmattor för att ta kortet.
ONT: du borde kunna lämna tbx dom! Kontakta webbhallen imorgon och fråga om du kan lämna tbx dom oöppnade. Om dom inte går med på det så lägg ut dom på blocket!
Ang din deprission så är inte Fragbite stället att snacka om det på. Tycker att du borde uppsöka ngn psykolog eller dylikt.
Hoppas att allt löser sig!
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min Android-mobil
ont: bara lämna tillbaka dom? sen sök upp en psykolog ang din sits.. innan det blir värre saker
PajaS
en till mig tex (:
Alkoholterapi?
Skrivet med min Android-mobil
Men ont; Lämna tillbaka allt? Du har väl kvitto kvar?