Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

trött på allt, fel på dom eller mig?

Postat av forumsfrasse den 19 April 2011, 12:31
19 kommentarer · 158 träffar
Tjenare.

18 år, gjort omval går i 1an i gymnasiet. Glidit efter, låg på godkänt innan, atm e allt kaos och kommer få ett flertal igvarningar. Trött på alla idioter i klassen, dom flesta är sånna människor jag inte står ut med. Trött på att ha folk runt mig när jag är hemma. Vill helst sitta ostört och kunna göra vad jag vill. Kan vara skit soft att snacka med morsan/farsan om något kul, men inte så jag vill spendera tid med dom som man kanske gjorde som 12åring, inte speciellt konstigt iof.

Just nu funderar jag på att bara hoppa av skolan, låna runt 5-6k av min mor/far flytta till något varmt ställe och få lite perspektiv på saker och ting. Bo i en billig lya, sola om dagarna, leva billigt, dra ut och dricka lite bärs någon kväll i veckan för att lära känna nya människor. Sen åka hem igen kanske efter 1-2 månader.

Någon fler som går i dessa tankar? Skolan är en totyr för mig, varför göra något som jag inte gillar? Kan tillägga, under dom 3-4 veckor jag spenderar hemma utan att umgås med kompisar (pga att dom är i skolan) har varit skit skönt. Älskar att gå ut och känna att man träffar någon tomte ute på gatan man helst inte vill träffa just då. Är jag asocial eller? trivs som fan att vara me folk på helgerna osv, men till vardags har jag lika roligt själv i princip, haha.
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..