Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pungvred

Postat av saadoo den 17 April 2011, 23:24
45 kommentarer · 4 662 träffar
Måste bara förmedla vad som hände mig för en vecka sedan, i förebyggande syfte för er.

Hade precis spelat fotboll på idrotten, och sätter mig ned för att vila ett tag på bänken. När jag sedan ska ut igen, så känner jag hur det liksom vrider sig nere vid pungen (Känsla), och en ohygglig smärta börjar ta sin fart. Kände som att någon sparkar en på pungen, fast hela tiden, och var samtidigt obehagligt.

Min lärare kommer fram till mig, och ser direkt att jag har en jävulsk smärta, så 20 minuter senare ligger jag i en ambulans, påväg till sjukan. In på akuten och där konstaterar dem att det är "Pungvred", av det jag kommer ihåg. Därefter var det hela köret med operation och nedsövning, för att sedan sy fast båda kulorna, för att det inte ska hända igen. Och idag så får jag gå i mjukisbyxor och inte nudda något vid pungen, för det gör så jäkla ont, är ett helsike när man ska lägga sig för att sova.

Skulle inte önska ens min värsta fiende det. Och om det inte fixas inom 3 timmar så är risken att man kan bli steril, så se upp!

För att skapa en disskusion då, någon annan som vart med om detta?
Föregående tråd
Nästa tråd

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..