Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur ska man kunna lita på er killar?

Postat av Monchichijao den 16 April 2011, 20:53
29 kommentarer · 261 träffar
Min första kille var otrogen.

Min andra kille var otrogen.

Efter dom två ville jag inte ha någon mer. Men sen hade jag oturen att bli förälskad igen två år senare. Den här killen var jättegullig. Smsade hela tiden, uppvaktade mig, ville ses 24/7 etc. Vi var aldrig ett par, jag ville ta det lungt, men vi träffades en del. Tills jag fick reda på att han hade flickvän och klippte av dirr.

Jag har själv varit den tjejen vars pojkvän var otrogen så jag skulle aldrig kunna göra så mot en annan tjej. Därför avbröt jag allt oavsett att jag var kär. Två månader efteråt försökte han få tag i mig, ringa, sms, dyka upp, förklara sin kärlek osv. Men jag var stenhård.

Det gick ett par månader och jag började återigen att tycka om en kille. Också väldigt gullig. Hade sms kontakt nonstop (hur fan lyckas dom som har tjejer smsa och ses så ofta? :O. Han sa att det hade tagit slut mellan honom och hans tjej för att han ville vara singel osv. träffades, myste, tyckte om varandra. Skulle lägga till honom på fb en dag och så såg man "i förhållande med".. han hade inte säkerhetsställt fb:n ordentligt. Synd för honom.

Skickade ett sms att jag drar mig ur.

Vad är det här egentligen? Hur mycket otur har man? Och vad är det för fel på alla dessa killar? varför söker dom annat när dom har tjejer? den sista nu skulle lämna sin tjej pga mig osv. Men aldrig. Vem vill ha en kille som dumpar sin tjej för en annan. sker det en gång, lär det ske igen.

Fan vad trött jag blir :(

Hur många gånger ska man behöva utsättas för såna här saker?
Hur ska man någonsin kunna lita på en kille igen? När en bra kille väl kommer förbi kommer stackarn råka ut för en tjej vars tillit är helt fucked up :(
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..