1
Bröllop?!?!?!?
Postat av KungKorreN den 16 April 2011, 12:20
28 kommentarer · 283 träffar
Tja folket!
Nu äre såhär, att ja ska på bröllop. Kom helt plötsligt, så tänkte, passar vita skor och svarta strumpor? Kan tillägga att ja har 0 färgsinne, och e lite smått färgblind :( Har en rosa tröja med svarta ränder på, och ett par mörka jeans. Plus en vit jacka.
OCH, får man ha mobilen på i kyrkan? :o
Annars kommer ja dö =D
DISK; bröllop, onödigt?!
#EDIT#
Jag va på bröllopet och allt gick bra, fick en sur min från farsan för ja smsade, men de fick han fan ta.
Kläderna blev också bra, riktigt snyggt med den vita jackan, som jag såg det. Och det var ett riktigt jävla kung bröllop, asgod mat, allt va skitfint i kyrkan etc.
Dock blev det en LÅNG dag, det började vid två och var slut runt elva :D
Och nej, jag är fan ingen toffel. Men ja hade mina anledningar...
Nu äre såhär, att ja ska på bröllop. Kom helt plötsligt, så tänkte, passar vita skor och svarta strumpor? Kan tillägga att ja har 0 färgsinne, och e lite smått färgblind :( Har en rosa tröja med svarta ränder på, och ett par mörka jeans. Plus en vit jacka.
OCH, får man ha mobilen på i kyrkan? :o
Annars kommer ja dö =D
DISK; bröllop, onödigt?!
#EDIT#
Jag va på bröllopet och allt gick bra, fick en sur min från farsan för ja smsade, men de fick han fan ta.
Kläderna blev också bra, riktigt snyggt med den vita jackan, som jag såg det. Och det var ett riktigt jävla kung bröllop, asgod mat, allt va skitfint i kyrkan etc.
Dock blev det en LÅNG dag, det började vid två och var slut runt elva :D
Och nej, jag är fan ingen toffel. Men ja hade mina anledningar...
Är bröllop onödigt och bara slöseri på cash?
54 personer har röstat