Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med klanen

Postat av TheSaurus den 16 April 2011, 00:23
19 kommentarer · 179 träffar
Hej grabbar, jo det är såhär att jag har en klan med 4 andra killar och vi pangar stenhårt tillsammans och de flesta trivs med varandra och känner att vi kan prata om vad som helst med varann.

Utom Jonte och Ricardo de kommer inte överrens alls, Jonte vill vara CL överklanen och säger att det var han som startade den. Medans Ricardo säger jadu... vi alla har lite svårt att förstå Ricardo han är nysvensk men han var läkare i sitt hemland så vi tog in han i klanen endå.

Men iallafal jag, sebbe och johan har tröttnat på de här jävla tjaffset mellan jonte och ricardo vi vill bara att alla ska tycka om varandra och inte bråka, för sånt höll man på med i lågstadiet och vi alla slutade där för typ 3-4 år sen.

Och vi skulle ju kunna kicka någon av dom eller båda men då är vi ju bara 3 och alltid när vi söker in folk i #try på IRC så kommer det in gammla gubbar och skrattar åt oss för att vi inte är i målbrottet och det kan ju inte vi hjälpa...

Men iallafall här om dagen så skulle vi alla gå till ica (vi alla bor i samma stad 195 märsta) ja men där så började ricardo och jonte tjafsa som vanligt om jävla struntsaker... Ricardo ville gå före jonte in i butiken men det ville inte jonte så dom stog i hela 20minuter och bråkade om det, till sist gick jag sebbe och johan hem för att vi helt enkelt hade tröttnat på dem.

När vi kom hem dock sheeeeit morsan och styvfarsan skulle åka bort över helgen och jag får ju laga mat själv då eftersom jag kan sånt för jag är gammal. Men iallafall då hade de köpt 20gorbys jag skulle laga helt själv, och sebbe kirrade dricka röd mjölk som vi alla gillar 3% fett men vi tränar mycket så vi behöver inte tänka på kalorier. Men iallfall vi skulle sätta oss och äta och då... hör och häpna då knackar det på dörren OCH DET VAR MADDE........

Nu undrar ni säkert vem madde är, madde är en tjej jag var tillsammans med mellan 2-4 men vi gjorde slut för två år sen för hon skulle flytta ner till skåne med sin familj och starta ett nytt liv efter att hennes morfar dog (R.I.P leffe) och jag hade inte sätt henne på typ 3år och wow hon var sig lik....

Men hon var på besök i Märsta för att det var någon släktträff på hennes morsas sida, och ni vet ju hur Madde's morsas släkt är.... Så madde och hennes farsa orkade inte gå på den så det var ute och gled runt här på byn.

Men tillbaka till poängen nu, varför tror ni madde kom tillbaka? vill hon ha mig? jag vet inte riktigt om jag vill ha henne tillbaka, hon är ju fin och allt men vet inte känns inte rätt imot hennes pojkvänn i skåne. Kom gärna med svar, skrivit allt detta med henne sittandes och vänta på mig i vardagsrummet...

Försökte dra den korta verisionen så det borde inte vara så svårt att komma med svar snabbt, tack på förhand!

Puss
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..