1
Zezenia gibb!
Postat av dbroman den 14 April 2011, 18:41
25 kommentarer · 103 träffar
Tjenare!
Jag har nu spelat Zezenia i 5 dagar dragit lvl 19 och skillat lite så det går helt okej.
Först tänkte jag vilket jävla B-spel wannabe tibia men det va faktist kul och man har chans att Äga servern om man får tag på några stycken som är villiga att lira tillsammans.
Det jag är undrar nu är det någon/några som är sugna på att börja och starta upp en guild med oss.
Just nu är vi 5 stycken svenskar som spelar tillsammans vore kul med flera.
Istället för att sitta och nöta en gammal tibia ot kan man ju lika gärna lvla här och få behålla sina saker och äga servern skulle va kul att få ihop ett gäng som verkligen vela det!
Skriv här om ni tänker börja eller ingame till mig Cezar Fosho.
Jag hjälper så klart alla som börjar så mycket jag kan/har tid med och så kan vi försöka ta över servern som för tillfället ägs av polacker!
Vi spelar på Tipitaka.
Det som är skönt är att man kan köpa prem för ingame cash (1-2k)
Inte speciellt många spelare just nu
Inte många high levels och kan redan kriga runt 30-40 mot dom bästa.
Vi som lirar nu:
Cezar Fosho,
Durp,
Sampa,
Mjau,
Gedz o,
Så vad tycker ni Zezenia eller OT?
Jag har nu spelat Zezenia i 5 dagar dragit lvl 19 och skillat lite så det går helt okej.
Först tänkte jag vilket jävla B-spel wannabe tibia men det va faktist kul och man har chans att Äga servern om man får tag på några stycken som är villiga att lira tillsammans.
Det jag är undrar nu är det någon/några som är sugna på att börja och starta upp en guild med oss.
Just nu är vi 5 stycken svenskar som spelar tillsammans vore kul med flera.
Istället för att sitta och nöta en gammal tibia ot kan man ju lika gärna lvla här och få behålla sina saker och äga servern skulle va kul att få ihop ett gäng som verkligen vela det!
Skriv här om ni tänker börja eller ingame till mig Cezar Fosho.
Jag hjälper så klart alla som börjar så mycket jag kan/har tid med och så kan vi försöka ta över servern som för tillfället ägs av polacker!
Vi spelar på Tipitaka.
Det som är skönt är att man kan köpa prem för ingame cash (1-2k)
Inte speciellt många spelare just nu
Inte många high levels och kan redan kriga runt 30-40 mot dom bästa.
Vi som lirar nu:
Cezar Fosho,
Durp,
Sampa,
Mjau,
Gedz o,
Så vad tycker ni Zezenia eller OT?
Ska ni börja?
22 personer har röstat