Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

blev så jävla lack

Postat av STRAAAAAAANDDDD den 14 April 2011, 16:57
8 kommentarer · 177 träffar
på väg hem från tjejen igår träffade jag en gammal man som är välkänd pedofil i vårat stadsområde. Han är ca 60 år, heter Lars-Olof och inte direkt pedofil i den bemärkelsen men han är väldigt skum av sig och alla vet att han inte skulle bangat om han fick chansen.

När jag gick hemåt på eftermiddagen samtidigt som jag dunkade Mobb Deep så såg jag Lars-Olof längre in i skogen på den grusväg jag gick på. Jag såg även att han hade ett litet barn i handen och jag trodde ju så klart att han skulle våldta barnet så jag tänkte att jag skulle stoppa honom.

Jag tror nog att jag blev lite medryckt av hiphop musiken jag lyssnade på, för just när Mobb Deep började sjunga Shook Ones Part II brast det. Jag sprang på gubben och slog ner honom. Barnet började gråta och sprang iväg och när jag såg Lars-Olof ligga där, svärandes över smärtan, tog jag till flykten.

Nu så här i efterhand fick jag reda på att barnet var hans barnbarn och att Lars-Olof bara var ute på en promenad med ungen. Han har också polisanmält mig. Vafan ska jag göra? Han har ju ett ryckte som pedofil så jag spöade ju bara skiten ur honom i förebyggande syfte, ait?

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..