Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Letar Film !

Postat av hej. den 14 April 2011, 16:18
11 kommentarer · 81 träffar
Hej alla fragisar !
Som topic lyder, jag letar efter en film.Det handlar typ om en kille som ska jobba hos nån gammal gubbe och den gubben har precist skilt sej. Och om jag inte har fel så är "gubbens" gamla fru Eminem mamma (Asså i 8 mile) Det skilda parret har en litten dotter på kanske 5-6 år och har också för mej att dom har en på 16-18år.

Några handlingar som jag kommer ihåg är när frun träffar pojken som ska jobba för "gubben" (Hennes gamla man) Och så säger hon att han ska ta bilen och denna meningen nämner hon några gånger i filmen har jag för mej "Sånt gillar man när man är i din ålder" (Tex när han skulle köra bil,runkade xD)

Sen har frun och pojken sex med varandra och den lilla dottern kommer in. Och så gömmer pojken sin penis bakom en lampa xD ! (Bjuder på lite stavfel här och där !) Hoppas det inte blev förkronglig förklaring xD

Tack på förhand !

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..