Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Riktig huligan som tröttnat!

Postat av PapaD den 13 April 2011, 10:46
142 kommentarer · 1 706 träffar
Tja Fragbite! Såhär ligger det till. Jag är en relativt farlig kille som varit med om mycket här i livet. Saker jag har sett och gjort (ska inte nämna vad) är något som få verkligen skulle klara av. Jag är killen som alltid stått längst fram i ledet och aldrig backat för en utmaning mot en motståndare, folk har kallat mig galen, men det är bara så jag är.

På senaste tiden har jag dock märkt en förändring. Folk är bara prat och när det verkligen kommer till kritan så är dom bara ett par fega äckel som inte står vid sitt ord. Det är samma folk som sparkar när ens motståndare ligger ner, går emot tio mot en och flyr så fort dom inser att dom inte kan vinna ett riktigt vev. Eftersom jag är den riktiga varan blir jag riktigt lack på dessa snorungar och om jag möter dom låter jag dom få veta det. Nu är jag respekterad av dom allra flesta vilket gör att få vågar bete sig sådär runt mig.

Nu till diskussionen, har ni också märkt att folk verkar vilja vara riktiga huliganer men när det kommer till kritan är det bara vidriga wannabes som inte betyder skit?
Föregående tråd
Nästa tråd

142 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 142 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..