Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vän med svåra problem

Postat av LÅST KONTO 159428 den 12 April 2011, 19:06
13 kommentarer · 194 träffar
Hejsan.

Tänkte beskriva min väns problematik i vardagslivet, och jag vill hjälpa honom mycket.. Hur ska jag göra? Hjälp!

Det är såhär att jag har en vän vi kan kalla för mQE. mQE har väldigt hög grad utav diagnosen ADHD, alltså är han ett bokstavsbarn. Han har även hypotyreos och lite andra sjukdomar/diagnoser säkert, inget mer som är dokumenterat på papper dock.

Saken är den att mQE blir arg för minsta lilla. mQE är även mycket stressad jämt & ständigt, vilket försvårar det att prata med honom om hans problem vilket han gärna vill undvika att göra.
mQE har även starka humörsvängningar och koncentrationssvårigheter. mQE har även ett stort rörelsebehov vilket betyder att han inte kan göra samma sak i en längre period (faktiskt bara 5 minuter max).

Vad ska jag göra för att hjälpa honom?! Jag bryr mig om honom så himla mycket! Hjälp! :(
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar