Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Händelse under helgen

Postat av diskussionkalas den 12 April 2011, 18:18
7 kommentarer · 71 träffar
Hej alla på fb, tänkte berätta snabbt om en sak som hände under helgen.

Jag hade varit på fest och var på väg hem. Och på vägen ser ett gäng killar (6 stycken) som står och sparkar på en ensam kille och jag skriker till lixom ''öjj, va fan håller ni på med'' där av 3 av dom vänder sig i mot mig och börjar springer i mot mig. 2 två ena killarna var ungefär i min storlek, ena kanske var lite mindre, men det andra kille var jävligt biffig. I vilket fall som helst så när dom hade kommit ca 4 m ifrån mig så börjar dom kaxa dirr lixom, och börjar ''du ska inte lägga dig i det här för då slår vi skiten ur dig'' och jag svara med ''men vafan era fega jävlar ni kan ju fan inte vara 6 stycken på en fattar ni väll'' och så fort jag hade sagt det så drar ena killen som såg ut att vara jävligt packad iväg ett knytnävsslag mot mig och missar med lixom 5 cm, för jag kände lixom vinddraget efter slaget, och så snabbt som möjlig efter så sparkar jag honom mellan benen och drar iväg ett knytnävsslag mot han till vänster om mig och vänder mig om och börjar springa där ifrån. Men frågan är fragbite, vad skulle jag ha gjort? Skulle jag stannat kvar och hjälpt han som låg ner, eller gjorde jag rätt i att springa där ifrån? Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..