Tja!
har ett SanDisk sdhc 16gb kort till systemkameran min. Problemet är dock att när man stoppar in det i datorn så känner själva datorn inte av det, dvs inget händer. Med andra kort funkar det, och det funkar när man kör från kameran till dator med kortet i (via USB), men inte när man stoppar in kortet direkt in i datorn.
Någon som vet vart felet kan ligga?
Mvh
Seriöst fanns ju inget som ens antyder på något som har något med fusk att göra......
#5, #6 - Tror inte någon vet det, men vad spelar det för roll vem han är?
inte fusk
ont: inte fusk någonstans, inte ens något som är "otroligt" to be honest :p
Bra musik för övrigt!
ont: inte fusk
Nostalgi:) känner anton också.
Du ser redan på första klippet att HoElEn är samma snubbe som gjort tråden + filmen, kan inte vara lätt att vara uppmärksam.
tror som #23
Skrivet med min iPhone
Här har ni hans riktiga fusk http://www.youtube.com/watch?v =dQw4w9WgXcQ !!!!!!!!!
Då kommer vi fram till att han inte fuskar då, tack för er hjälp! :)
bjuder på både min och wmbs särskrivning (när han kommenterar någon goja och påhopp som jag lägger i min brybox.) förövrigt så fuskar verkligen inte grawwe ;)
#46 jaa ;) ser fortfarande inte vart i topic som någon nämner xpl??!!. den enda kommentaren var tysk1s ironiska kommentar till xpl själv....
#52 Försökte inte vara rolig alls, var fullt seriös. Med tanke på hur du skriver och beter dig lär du höra hemma på dagis, alternativt skola för de lite speciella.
Lindstar, känner du dig så ägd av fragbite så du måste byta nick?
Sök hjälp om du nu arbetslös och 25 år, hoppas du klarar det gosse.
oNt: Grawwe fuskar inte och #30 är fanbot :D
för min ålder tror jag nog att jag haft ett extremt jobbigt sommarjobb ;))
För det andra: Du är 16, sluta sitta å leka allan på internet och tro du är nått då du verkligen inte vet hur det riktiga livet är. Men för all del lev i din lilla bubbla och hoppas på att du får leva där länge för riktiga livet är hårt och ingen barnlek.
Med det sagt, håll tyst nu snorunge...
Det händer och man lär sig mkt på 3 år så ja, det är berättigat att säga till killen att han är för liten för att fatta något, det märks ju på hur han går ann angåenge jobb och allt möjligt..
#74 p12 ;)
Gillar också att randoms sitter och kommenterar i tråden "vem är grawwe" när dem inte har en aning om vem dem är själva..
grawwe är nog kändare än 90% utav alla randoms i trådeN ;P
tjarå.
Cs är ditt liv va?
ont: Är det någon wannabe till grawander/gw detta eller?
#75 Diego började väl med att skriva till sickckck följande : Lindstar, dagisfröken letar efter dig.
Vilket såg ut att vara den första kommentaren för att starta ett bråk :)
Sen vet jag inte vad sick skrev innan han editade #43 !
jävla horunge grawwe