Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Anmäla djurplågeri.

Postat av tweeak den 8 April 2011, 20:50
12 kommentarer · 208 träffar
Tjena.

Nu är det så att jag fångade in en hund som varit lös precis vid E4an, nu 1 timme senare så har jag fått reda på vem ägaren är. Tydligen en alkolist som knappt hade orken att komma och hämta hunden eller bry sig om den.

Man känner ryggraden otroligt mycket på hunden, den har långa klor, otroligt skygg. Och vad en bekant till mig som känner denna gubbe säger så får hunden sitta ute hela dagarna i lina, vare sig det snöar eller inte.

Nu ska gubbjäveln få höra lite när han kommer hit. Men eftersom han är alkolist så tvivlar jag på att något av det jag säger kommer komma in i skallen på honom.

Vet någon hur man kan gå tillväga att änmäla honom? Jag är en djurvän och vägrar låta folk behandla hundar såhär. Har själv en hund så jag vill att denna hund ska få ett bra hem istället för en jäkla alkolist.

Någon som kan hjälpa?

MVH Tweeak.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..