Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Projektrapport, sammanfattningen?

Postat av Spoot den 7 April 2011, 21:34
4 kommentarer · 337 träffar
Hejsan!

Imorgon så har vi projektrapport inlämning och jag börjar precis runda av.

Min fråga till er är hur sammanfattningen ska se ut? (den som ska stå längst fram i rapporten och föreställa en ingress till en artikel).

Det jag har skrivit är:

Vårat projektarbete är främst inriktat mot programmering, och hela idén var att tillverka en iPhone applikation för att sedan se om vi kunde tjäna pengar på den. En idè som började med en bra grund, men som slutade i fiasko på grund av brist på kunskap och hårdvara. Med tiden som våran värsta fiende, så har vi ändå lyckats med egna programeringerfarenheter att framställa en slutprodukt som inte liknar något vi hade tänkt oss.

I vårat projektarbete har vi valt att göra ett survival spel, dock så var det inte riktigt det vi hade planerat att vi skulle göra från början. Vår första idé var att vi skulle göra en TD till Iphone och lägga ut det på App-store och till det behövde vi en macdator som vi inte kunde få tag på så det blev lite förrändringar ganska snabbt. Vi ändrade oss då för att testa på att göra samma sak till Androidplattform istället. Vi var dock lite för dåliga att kolla upp allt man behövde kunna för att programmera spel till android. Vi försökte att klura ut hur vi skulle gå till väga med alla xml filer. Fast till slut så kände vi att tiden ran ut vilket innebar att vi planera om vårat projekt för sista gången. Som ni säkert förstår belv det att göra ett survival spel i Java som vi har ganska bra erfarenheter innan. Java programmeringen funkade utmärtk occh vi använder keylistener för att få vår gubbe att göra som vi vill.

Hur ser den ut? Borde jag skriva mer specifikt vad t. ex problemen och resultatet var?

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..