1
Minecraft Private Server -
Postat av BusterRock den 7 April 2011, 15:51
7 kommentarer · 226 träffar
Tjenare. Min irl hostar en server som är uppe 24/7 Vi behöver fler spelare! Vi är just nu ca: 6 Lite städer här o där.
Så om du vill få IP ska du passa in i dessa krav.
1. 16+
2. Vara aktiv på servern. (Bygga)
3. Ta hänsyn till andra. Inte bygga ett hus precis brevid någon annans. Inte bygga på olika gator.
4. Vi har byggt mycket städer just därför vill vi att du håller dig till en viss stad som dom flesta bygger i/runt.
5. Fråga inte admins efter material. Vi kör utan admin commands (fusk)
6. Du skall inte ta saker utav andra. Alla får fixa sina saker själva.
7. Du skall ha en trevlig ton i spelet emot ALLA. Kanske snacka skype någon gång med.
8. Du skall INTE dela ut IP'n till Vänner, Släkt, Syskon. Vi kan ta in dom om vi får en liten prat stund med dom så vi vet att dom sköter dig. Sköter du dig så är det större chans att dina kompisar osv kommer in.
Vi hjälper såklart dig som person att bygga hus. Vi ger dig virke om vi har över. Vi hjälper dig att fixa saker. Men vi kan inte ge ut t.ex Diamond, Iron m.m
Om du känner dig träffad så får du PMa mig med.
Namn
Varför just nu passar in på servern
Vad du tänker om servern
Tack för mig.
För att skapa en diskution så man slipper ban -
Är minecraft ett bra spel? Eller är det bara ett piss sop spel med semsta grafiken?
---OBS---
PREMIUM BEHÖVS INTE FÖR ATT SPELA PÅ SERVERN.
---- BJUDER PÅ EVENTUELLA STAVFEL ---
Så om du vill få IP ska du passa in i dessa krav.
1. 16+
2. Vara aktiv på servern. (Bygga)
3. Ta hänsyn till andra. Inte bygga ett hus precis brevid någon annans. Inte bygga på olika gator.
4. Vi har byggt mycket städer just därför vill vi att du håller dig till en viss stad som dom flesta bygger i/runt.
5. Fråga inte admins efter material. Vi kör utan admin commands (fusk)
6. Du skall inte ta saker utav andra. Alla får fixa sina saker själva.
7. Du skall ha en trevlig ton i spelet emot ALLA. Kanske snacka skype någon gång med.
8. Du skall INTE dela ut IP'n till Vänner, Släkt, Syskon. Vi kan ta in dom om vi får en liten prat stund med dom så vi vet att dom sköter dig. Sköter du dig så är det större chans att dina kompisar osv kommer in.
Vi hjälper såklart dig som person att bygga hus. Vi ger dig virke om vi har över. Vi hjälper dig att fixa saker. Men vi kan inte ge ut t.ex Diamond, Iron m.m
Om du känner dig träffad så får du PMa mig med.
Namn
Varför just nu passar in på servern
Vad du tänker om servern
Tack för mig.
För att skapa en diskution så man slipper ban -
Är minecraft ett bra spel? Eller är det bara ett piss sop spel med semsta grafiken?
---OBS---
PREMIUM BEHÖVS INTE FÖR ATT SPELA PÅ SERVERN.
---- BJUDER PÅ EVENTUELLA STAVFEL ---