1
Minecraft HJÄLP SNÄLLA!!
Postat av jaksnopp den 6 April 2011, 17:40
5 kommentarer · 662 träffar
Hej där, laddade för ett tag sen ner minecraft, och det gick väl inte så jätte bra att spela, crashade efter fem minuter med " Java(TM) Platfrom SE binary svarar inte...
Tyckte spelet var bra så köpte det, antog att det inte skulle crasha eftersom det nedladdade antagligen var något fel på. Väl köpt minecrafaft är det SAMMA SKIT. Crashar efter fem minuter pga Java.
LAMT
Snälla någon som kan hjälpa? Hade blivit evigt tacksam!
Tack på förhand!
EDIT: Fixade det, Ursäkta mig fragbite, ni kan låsa tråden, hittade först ingen tråd som hjälpte mitt problem. Men hittade tillslut en tråd som beskrev mitt problem.
Fixade det i settings, På render settings, där den skulle vara "normal" iställer för "far"
EDIT: var inte helt fixat.. crashade igen.. men nu efter lång tid
Tyckte spelet var bra så köpte det, antog att det inte skulle crasha eftersom det nedladdade antagligen var något fel på. Väl köpt minecrafaft är det SAMMA SKIT. Crashar efter fem minuter pga Java.
LAMT
Snälla någon som kan hjälpa? Hade blivit evigt tacksam!
Tack på förhand!
EDIT: Fixade det, Ursäkta mig fragbite, ni kan låsa tråden, hittade först ingen tråd som hjälpte mitt problem. Men hittade tillslut en tråd som beskrev mitt problem.
Fixade det i settings, På render settings, där den skulle vara "normal" iställer för "far"
EDIT: var inte helt fixat.. crashade igen.. men nu efter lång tid