Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Filmtips

Postat av Robin09 den 5 April 2011, 23:36
19 kommentarer · 263 träffar
Tipsar om några filmer. Det är sevärdiga filmer allihop så inga tvek. När jag tittar på filmer kollar jag först 5 min, suger det stänger jag av. Just sayin'

Here's five of them.

1. Cell 211 - Spanskt tal, svensk text. Handlar om ett upplopp i ett fängelse och en vakt som blir lämnad som måste spela fånge för att överleva. Ingen dålig kvalité och filmen är riktigt intressant.

2. Collateral Damage - Action från 2001 med Arnold Schwarzenegger. Arnold som en brandman, förlorar familjen i ett terorristattentat och beger sig till Colombia för att hitta den ansvarige.

3. Made of Honor - Komedi/Romans från 2008 med Patrick Dempsey och Michelle Monaghan. Tom (Patrick) is sleeping around med ett antal brudar och inser att han är kär i Hannah (Michelle). Efter ett besök i Skottland bestämmer han sig för att berätta att han vill vara med henne, men då har hon redan hittat en kille.

4. Felon - Fängelse film. En kille ertappas med en inbrottstjuv i sin villa. Tjuven dör och killen hamnar i fängelse. Där försöker han överleva de korrupta vakterna.

5. Air force one - Flygkapningsdrama med Harrison Ford. Lite mera känd film men för dig som inte sett den ska du definitivt överväga att se den. Riktigt sevärd och en av mina favoritfilmer.

Mina egna filmtips på facebook
http://www.facebook.com/group. php?gid=151192521567710&v=app_ 2373072738&ref=ts
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..