Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jobbig sak hände på gymmet..

Postat av nYGREN93 den 5 April 2011, 22:55
84 kommentarer · 268 träffar
Tja, hände en jävligt jobbig sak idag som bara får mig att vilja sluta leva.. Vet inte riktigt vad jag ska göra.

Tänkte för att ni ska fatta hur ni kan hjälpa mig så kan jag lite snabbt berätta vad som hände..

Det var så att igår så frågade dom "coola" killarna i klassen ifall jag ville dra och gymma med dom efter skolan imorgon (idag) och jag blev riktigt glad eftersom att jag oftast brukar vara ensam och hade ändå säkert suttit hemma och spelat cs.

Tänkte att nu kanske det äntligen blir roligare att gå i skolan med vänner, så sen efter skolan idag drog vi till gymmet (4 pers plus jag) och vi pratade osv på vägen dit och skrattade, mådde så jävla bra just då, trodde att gud äntligen hade varit god mot mig eller något lol.

Sen kommer vi fram och då byter vi om och jag väntar tills alla andra är klara och byter om själv för jag skäms över mig kropp (ja, jag är fet) och sen joinar jag dom när dom håller på och kör bänkpress, dom skulle "passa" åt mig när jag körde men istället höll ena killen på att jävlas och trycka osv, men vi alla skrattade så trodde att han bara skämtade.

Men nu till den jobbiga delen, när vi var klara efter cirka 1 timme så skulle vi dra och byta om, som vanligt väntade jag till alla hade duschat klart och sen när dom drog gick jag in i duschen och duschade i cirka 2-3 minuter, sen hör jag någon komma in men tänkte inte mer på det.

Sen när jag är klar går jag ut och kan inte hitta min ryggsäck och kläder, gick runt liksom i handduk i hela omklädningsrummet i cirka 20 minuter innan jag insåg att det måste ha varit någon utav killarna i klassen som hade varit in och tagit mina grejer, när jag väl insåg det satte jag mig ner och grina i säker 10 minuter men sen hör jag att någon kommer in.

Det var en ganska gammal snubbe och han frågade vad som hade hänt och jag berättade, fick låna hans reserv-kalsonger, mjukisbyxor och hans tröja som han skulle ha när han gymmade, och sen drog jag hem, mådde jävligt dåligt..

Inser nu att dom bara gjorde det där för att jävlas med mig och vet inte vad jag ska göra, kan jag anmäla dom eller något?

Mår sjukt jävla dåligt efter det här och har inte lust att dra till skolan något mer den här veckan..

är killarna i min klass bögar?

374 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

84 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 84 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..