Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Angående Jailbreak

Postat av daffyyy den 4 April 2011, 23:08
34 kommentarer · 510 träffar
Tjenare mannen!

Kortfattat: Jailbreak som gör det möjligt att ladda ner allt i appstore?! Läs resten om du inte fattar!

Idag så satt jag i skolan och en kompis tog tag i min mobil och sa "Oh, en iPhone 4a, är den jailbreakad?" Då sa jag "Ja, självklart!"

Så då ville hon ladda ner ett spel som hette "Tiny wings" så hon frågade efter nerladdningsgrejen, så jag gick in på Cydia direkt ofc, och då sökte hon på't men fick inte upp nåt.. Då sa hon, det finns ju inte, så jag visade henne in till "Appstore" istället, där hon sökte och hittade.

Men självklart kostade spelet 7kr. Då sa hon "men min kompis hade ju feta Jailbreaken där man kunde lura appstore och bara ladda ner allt gratis." Och hon sa att hon skulle fråga honom och sedan smsa mig med namnet, men jag har inte fått det smset än och är väldigt nyfiken på vad det kan va för någon Jailbreak!

Tack på förhand!

MVH

Jailbreak eller inte?

18 personer har röstat

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar