Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Amerikansk Fotboll - Kriterier

Postat av Aeleksander den 4 April 2011, 18:54
24 kommentarer · 258 träffar
Tjaaa. (bjuder på stavfel)

Tänkte ställa två frågor i denna tråd men börjar med huvudfrågan, topic.

Det är så här att jag ska plugga i USA under 10 månaders tid. Jag har spelat handboll hyfsat aktivt i 7-8 år. Saken är att de flesta i USA vet har inte en aning vad handboll är och jag tror inte det finns några handbolls föreningar på highschool.

Jag kommer träna någon sorts boll sport när jag är över där och då är det närmsta jag kommer till handboll, amerikansk fotboll.

Jo jag vet att det är ganska stor skillnad mellan sporterna och jag vet således att det krävs större fysik för att puckla på anabola amerikaner.

Jag innehåller följande: (:p)

Vikt: 80kg.

Längd: 190cm.

Gym: snitt fyra gånger per vecka.

Handboll: 2-3 gånger.

Har god kondition då jag i princip aldrig byter under en handbolls match på 60 min.

Spelar 3:a i försvaret vilket innebär att jag får puckla på ganska stora gubbar.

Känner att jag har bra försvars teknik i handboll och tror det gynnar mig inom min förhoppningsvis nya sport karriär.

**

Vad tror ni om mina chanser att bli uttagen till ett lag?

Vad behöver jag förbättra eller öka?

Vad tycker ni om sporten?

Har ni spelat i något amerikanskt fotbolls lag?

(ni behöver inte svara på alla frågor :P)

**

Andra frågan är, och jag ska hålla mig kort:

Vaccinerade mig i dag mot hepatit A+B och undrar om det är farligt att träna efter man har tagit sprutan?

**

Sista frågan är: Har du varit över i staterna och spelat eller pluggat?

Hur ofta tränar du gym per vecka?

24 personer har röstat

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..