Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trackmania Nations går inte att starta!!

Postat av MJAY den 2 April 2011, 17:40
9 kommentarer · 733 träffar
Hej,

Blev sugen på att lira Trackmania Nations men jag får error när jag ska starta spelet, vart ifrån jag än laddar ner det. Har spelat det spelet på denna dator förut och det har funkat men tror jag hade mitt nvidia inbyggda då och inte mitt nuvarande ATI HD4670. Har dessutom Vista. Varför funkar det inte? Kan man bara köra det med nvidia?

Får följande meddelande: "Your video card performance has not been found. A quick bench will be run." Sen trycker jag OK.

Då står det: Error. "Internal error when accessing one of the application's libraries. Contact your customer support. Error code: 1275." Sen trycker jag OK.

Då står det: "Could not retrieve your graphic device performance. Automatic graphic quality may be inadequate."

Sen trycker jag OK. Då kommer menyn upp och jag trycker play men ingenting händer.
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..