Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tv4 reklam

Postat av klaf den 1 April 2011, 23:56
4 kommentarer · 593 träffar
Hejsan, det är en reklamfilm på tv4 om någon pasta, eller bolognessås likande grej. Det jag fastnade för i reklamen är låten som sjungs/spelas i filmen. Den är bara för jävla skön. Vet inte vilket språk låten går på men låter som typ italienska, med i videon är någon gubbe med vit mustasch som är gjord av modellera, syns också mycket tomater i filmen :D

Hade för mig att det var antingen felix eller findus men har inte lyckats hitta något på dessa två, och så mycket jag har letat så antar jag att det inte är något av dessa två märken. (inte uteslutet dock)

Värt att tillägga är att dena reklamfilm gått ganska nyligen, eller åtminstone för nån vecka sen.

Vore ytterst tacksam om någon kunde hjälpa mig hitta denna, går och sjunger random ord till melodin hela dagarna bara för att den är så jävla störtskön :D
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar