1
Fast i PSR/MMR Träsket!
Postat av OrenO den 1 April 2011, 05:31
27 kommentarer · 457 träffar
Som topic säger, jag är fast i detta jävla PSR/MRR träsk på HoN och är trött på det.
Ligger just nu på omkring 1270, och tidigare idag 1500~, påstår inte att 1500 är speciellt mycket. Det är mer för att stärka poängen om den jobbiga pendling som pågår..
Tänker inte skriva en roman om varför, för tror fler kan känna igen sig..
Man spelar med 1-4 mates, och psr'en går upp något fruktansvärt snabbt...
Man spelar själv på små timmarna på nätterna, och kommer med alla dessa idioter som bara springer och lallar...
Sedan när man väl kommit ner till 1300 eller lägre, så finns inget återvändo så länge man inte samlar ihop ett gäng..
Min PSR samt KD, får mig att framstå som en idiot då jag ligger på drygt 0,70 i KD samt 1270 psr..
Men det är simpelt, KD'n beror på att jag näst intill alltid spelar någon form av support eller tank. (Most played, Pharao, Empath, Demented, Keeper, Någon övrig..)
PSR, då jag sitter och babysittar idioter...
Vad jag vill få ut med tråden är inte sympati, eller någon form av uppmärksamhet..
Vänder mig hit för att dra ihop ett benknäckar gäng och plöja lite..
Du ska vara 17+ och använda skype..
Jag själv är 21. Och har drygt 1k beta matcher spelade, 250 mmr och runt 200-300 pub matcher spelade (innan mmr kom).
Pma eller skriv här vid intresse...
Puss!
Disk;
HoN/LoL
Ligger just nu på omkring 1270, och tidigare idag 1500~, påstår inte att 1500 är speciellt mycket. Det är mer för att stärka poängen om den jobbiga pendling som pågår..
Tänker inte skriva en roman om varför, för tror fler kan känna igen sig..
Man spelar med 1-4 mates, och psr'en går upp något fruktansvärt snabbt...
Man spelar själv på små timmarna på nätterna, och kommer med alla dessa idioter som bara springer och lallar...
Sedan när man väl kommit ner till 1300 eller lägre, så finns inget återvändo så länge man inte samlar ihop ett gäng..
Min PSR samt KD, får mig att framstå som en idiot då jag ligger på drygt 0,70 i KD samt 1270 psr..
Men det är simpelt, KD'n beror på att jag näst intill alltid spelar någon form av support eller tank. (Most played, Pharao, Empath, Demented, Keeper, Någon övrig..)
PSR, då jag sitter och babysittar idioter...
Vad jag vill få ut med tråden är inte sympati, eller någon form av uppmärksamhet..
Vänder mig hit för att dra ihop ett benknäckar gäng och plöja lite..
Du ska vara 17+ och använda skype..
Jag själv är 21. Och har drygt 1k beta matcher spelade, 250 mmr och runt 200-300 pub matcher spelade (innan mmr kom).
Pma eller skriv här vid intresse...
Puss!
Disk;
HoN/LoL