Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Allmänna tips angående kvinnor/tjejer..

Postat av voldy den 1 April 2011, 03:17
18 kommentarer · 308 träffar
Läs detta INNAN du postar en frågetråd i still med "älskar hon mig", "kommer hon att vara otrogen" etc.

Krog/festbrudar går bort.
Finns inget kul med krogen om man inte "får" ragga. Är ju helt meningslöst isåfall, waste of cash etc. Möjligen om något band livespelar eller så. Men "gå ut med tjejkompisarna" är en ursäkt för att sliska sliskiga turkar ska kunna nypa tjejen i fråga i rumpan så hon får lite bekräftelsebehov. Kanske bli bjuden på en drink etc.

Behöver inte vara så allvarligt som att tjejen är otrogen. Däremot tjejsemester är i praktiken detsamma som att hon rakt ut säger "jag vill åka iväg och knulla en bartender i en pool". Du har mycket att lära om tjejer märker jag.

Till alla "Kommer hon vara otrogen på FezTEN?"- OROA ER INTE. Erat förhållande kommer aldrig att hålla livet ut, ni är så unga. Du kanske tror det nu, men det gör det inte. Tar det slut så tar det slut, när det tar slut kommer du märka det iaf. Slyndjuret kommer nog betee sig relativt dåligt då du är hennes "första"(?). Senare kommer hon vilja ha tillbaks dig men blankt nej är då att rekommendera. Är du inte hennes första så- Ja hon kommer troligen bete sig dåligt ändå. Hon är trots allt en tjej/kvinna.

Mitt tips: OROA DIG INTE, det ger dig inget. Låt henne gå på fest, låt henne vara otrogen om hon vill.. hennes förlust. Gör slut isåfall. Är hon inte otrogen ha kul så länge det varar. Eller så är du vettig nog att inte ha ett monogamt förhållande. Håll dig borta ifrån rasblanderskor dock.

Det var lite input. Lev i nuet.. brudhelvetet kommer alltid vara just det ett brudhelvete. Rynkig blir hon också och celluiter. Tack och Hej.

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..