1
Läraren retard?
Postat av DotAboii2.5 den 30 Mars 2011, 21:55
58 kommentarer · 409 träffar
Satt på hjärntorgert och man skulle skriva ett inlägg vad man tyckte om en film som handlade om den grekiska antiken och detta skrev jag:
Sjung och gudinna av vreden som brann hos beleden(?) Akilles"
Jag fattar inte så jag frågar er hjärnbois efter svar!
9:00 "Sjung och gudinna av vreden som brann hos beleden(?) Akilles"
Någon som fattar detta?
F.Ö tycker jag att program ledaren är en idiot som säger att spartanerna levde enkelt! Och jag lever i nuet och vill ej veta att pojkar var sex-objekt på den tiden!
Då skrev hon:
, fundera över Kanavous påstående att det kanske är bättre att inte veta vilka hinder man kommer att stöta på i livet, att inte kunna förutse allt. Hon pratar om det när hon berättar om eposet Odyssén, om Odysseus resor. Vad tycker du om det? Är det bra att veta allt som ska hända en eller vill du inte veta vilka hinder som kan komma i din väg? Ska man se livet som ett stort äventyr?
Sa jag ngt om det hon snacka om t.ex att jag vill veta allt i förväg. Jag tycker dels att man ska ta livet lite som ett äventyr men hon dillar om helt random saker?
Sjung och gudinna av vreden som brann hos beleden(?) Akilles"
Jag fattar inte så jag frågar er hjärnbois efter svar!
9:00 "Sjung och gudinna av vreden som brann hos beleden(?) Akilles"
Någon som fattar detta?
F.Ö tycker jag att program ledaren är en idiot som säger att spartanerna levde enkelt! Och jag lever i nuet och vill ej veta att pojkar var sex-objekt på den tiden!
Då skrev hon:
, fundera över Kanavous påstående att det kanske är bättre att inte veta vilka hinder man kommer att stöta på i livet, att inte kunna förutse allt. Hon pratar om det när hon berättar om eposet Odyssén, om Odysseus resor. Vad tycker du om det? Är det bra att veta allt som ska hända en eller vill du inte veta vilka hinder som kan komma i din väg? Ska man se livet som ett stort äventyr?
Sa jag ngt om det hon snacka om t.ex att jag vill veta allt i förväg. Jag tycker dels att man ska ta livet lite som ett äventyr men hon dillar om helt random saker?
Vem är dum?
129 personer har röstat