Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gjorde en dum sak i skolan

Postat av samztha den 30 Mars 2011, 10:45
20 kommentarer · 228 träffar
Tja fb, Nu är det så att ja var i skolan nyss försökte kirra mer tid till projekt arbetet, slutade med att jag fick damp och sparkade i en vägg tror eller vet inte redigt om jag slog sönder en sak.

Nu sitter jag här hemma och känner allt är skit för ingen examen för mej efter som jag inte blev klar med projekt arbetet, sitter och undrar om polisen eller något kommer och hämta mej snart för att jag kanske tog sönder en sak.

Allt gick så fort så jag vet inte om jag slog sönder grejen eller inte, känner mej inte orolig för att bli hämtad av polisen eller något sånt, är bara lite ledsen för jag svek min föräldrar med att inte gjort klart projekt arbetet.

Behövde bara skriva av mej lite fort.

Typ en plexiglas bruk eller något.

Tack för alla svar men som sagt är inte polisen saken, som får mej att känna skit det är jag har svikit min föräldrar jag menar jag är den första jag failar med gymnasiet i hela min jävla släkt, aka nu får man la black sheep som status irl.
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..