Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Zombie knackade på?

Postat av MatteMetal den 29 Mars 2011, 22:09
15 kommentarer · 162 träffar
Haha, sitter helt jävla chockad här. Satt och vann en noobturnering på cs för cirka 10 minuter sedan när det knackade på dörren. Blev lite chockad då det inte är ofta det händer att någon knackar på vid den här tiden.

Jag gick sakta fram till dörren och kollade igenom kikhålet när jag började asgarva. Det var en snubbe utklädd till zombie som stod där med en kopp kaffe i handen. Jag öppnade dörren sakta för att se vad han ville. Han sa att han gick runt och samlade pengar till välgörenhet utklädd till zombie för att lättare få folk att tycka synd om honom.

Men han hade ju förfan en kopp kaffe i handen? Jag frågade vart jag skulle lägga pengarna och då ville han att jag skulle lägga dom på hans huvud. Jag gjorde detta och han hoppade riktigt högt och drack blixtsnabbt upp kaffet i koppen för att sedan fånga kronan där i.

Jag kunde inte göra annat än att applådera. Sedan sa jag farväl och försökte stänga dörren, men zombien satte foten emellan så den gick inte igen. Jag frågade vad han hade för problem. Han sa att han ville ha en krona till och att jag var snål.

Jag bad honom skita ner sig men det skulle jag inte ha gjort. Zombien var hyfsat stor och blev riktigt förbannad och fick tag på min arm för att börja bita i den. Jag slet loss hans kraftiga käke från armen och sparkade till honom i magen och stängde dörren. Men jag kunde höra honom skrika i trappuppgången. Han skrek i kanske 2 minuter och innan han bestämde sig för att gå skrek han "I like turtles".

Sån sjuk random händelse har jag nog aldrig varit med om tidigare.

Tror ni zombien kan ha varit riktig? Borde jag söka vård med tanke på att jag kan vara infekterad? Har ni varit med om något sjukt random någon gång?

Och för er som inte tror mig så hann jag ta en bild på honom genom nyckelhålet INNAN jag öppnade dörren.

http://data.fuskbugg.se/skalma n02/Yo-estuve-en-la-noche-de-z ombies-en-t.jpg
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..