Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Helgen spårade ur, eller?

Postat av g0l den 7 Mars 2011, 15:44
39 kommentarer · 175 träffar
Tjenare gubbz, nEpplan här!

Hände en rätt kul grej nu i helgen, och skriva av sig på fragbite och få bra och roliga kommentarer om det är väll ännu bättre?

Började med att vi ett gäng på fem grabbar går och förkrökar i stan vid 10 tiden.

Efter massa shotkannor och sprit, så beger vi oss mot STURE!

Känner en del vakter där, så vi glider in rätt snabbt och sätter oss vid vårt vanliga bord.

Som vanligt finns det ju alltid såna som hatar på oss för att vi är bättre än dom och tycker vi är "töntiga".

När jag skulle gå o beställa vår skumpa så kommer tre grabbar och tränger sig före mig, och när jag snällt frågar vad dom håller på med så kollar dom på mig snabbt o bara ler.

Då känner jag min aggressivitet och adrenalinet pumpa i hela min kropp, så jag lägger ett dolt slag i magen på hans närmast mig så han viker sig och då ger jag han en lätt jabb på käken så han tappar balansen och ramlar.

Allt det på ungefär 2 sek, går därifrån som om jag bara gick förbi och upp på dansgolvet.

Vakterna får ju såklart reda på det, men ingen vet att det var jag och eftersom att vakterna känner mig visste jag att det inte var någon fara.

Det slutade där, ingen fara, gick 5 minuter senare och beställde skumpan och fortsatte festen.

Nu till allt det roliga!

Drar ut med samma grabb gäng på lördagen, förkrökar och sen till sture, exakt som fredagen.

Sätter oss vid vårt bord och dricker skumpan.

När jag o min polare ska gå till toaletten för att lätta lite, så möter jag ju självklart upp grabbarna från gårdagen!

Han jag slog har ett litet märke på käken och jag går förbi och skrattar och pekar på min käke och undrar vad han gjort haha!

Då tar en av grabbarna tag i min axel och säger i mitt öra "Om du är så ball, våga följ med ut nu och inte gå iväg som du gjorde igår"

Jag kollade på honom och tänkte "är han seriös? tror han att han har en chans??"

Så för att inte gå miste om chansen, så tar jag tag i hans arm och går med honom till garderoben.

Vi hämtar ut våra jackor, min polare frågar vad som händer och jag ger honom två rödingar och ber dom beställa och att jag är tillbaka om ca 5 minuter.

Vi går bara bakom hörnet om klubben till ett dolt ställe och jag vänder mig om och säger "nu kör vi, din pajas"

Han börjar snabbt med en jabb som träffar mig på käken, men jag kontrar snabbt med en uppercut och får honom ur balans.

Han lägger då en vänsterkrok som jag dukar, ger två jabbar mot njurarna , han viker sig, slänger då iväg ett knä i ansiktet så att näsan börjar blöda.

Han går då ner hukad och håller båda händer för näsan.

Tänker då egentligen gå in, men vill lära honom att tänka efter nästa gång han tränger sig före folk och börjar tjafsa, så jag ger en riktigt hård höger krok, och direkt efter en lika hård vänster, så att han faller till marken.

Jag ställer mig över honom, ser på hans ögon att han inte har en aning om vart han är och drar en skön snorloska på hans bröst.

Efter det går jag in, festar, dansar och sen hem med ett one night stand, standard.

Så fragbite, gjorde jag rätt? Skulle du gjort det på något annat sätt, isåfall hur skulle du hantera situationen?

Peeace out!

Och ni som säger att det är myt, varför inte mötas upp så ska jag göra exakt samma sak med er?

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..