1
Hur torkar du dig?
Postat av teeboy den 5 Mars 2011, 13:29
76 kommentarer · 316 träffar
Har efter en kortare undersökningstid, då jag har frågat runt en del bland mina vänner, upptäckt att nästan varenda en jag har frågat torkar sig i röven efter att han har bajsat på ett annat sätt än den förre.
Detta förvånade mig väldigt mycket då jag alltid trott att alla torkade sig på samma sätt, men vid närmare eftertanke så har jag aldrig fått höra någon annans version innan. Man kan väl säga att detta samtalsämnet är lite tabubelagt.
Så nu kvarstår frågan: Hur torkar du dig?
EDIT! Kom på ännu en intressant fråga: Står ni upp eller sitter ner när ni torkar er?
Jag vill ha allas versioner! Inget sätt är värre än ett annat.
Personligen kan jag säga att när jag torkar mig river jag av två pappersark från toapappersrullen, och viker på mitten, så att det blir som ett tjockt ark, och sedan torkar jag.
Detta förvånade mig väldigt mycket då jag alltid trott att alla torkade sig på samma sätt, men vid närmare eftertanke så har jag aldrig fått höra någon annans version innan. Man kan väl säga att detta samtalsämnet är lite tabubelagt.
Så nu kvarstår frågan: Hur torkar du dig?
EDIT! Kom på ännu en intressant fråga: Står ni upp eller sitter ner när ni torkar er?
Jag vill ha allas versioner! Inget sätt är värre än ett annat.
Personligen kan jag säga att när jag torkar mig river jag av två pappersark från toapappersrullen, och viker på mitten, så att det blir som ett tjockt ark, och sedan torkar jag.