Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Text unrelated!

Postat av hetsen den 6 December 2010, 15:55
0 kommentarer · 340 träffar
- Nej inte du in jävel! Sa Bruno högt för sig själv när han titta på konduktören. RUSKA TUPP! Skrålade konduktören och drog igång. Niklas konstaterade (efterbliven som han är) snabbt att det är väldigt onödigt att förvara flytande tvål löst i handbagaget samtidigt som han smekte sina senapsgula trosor som han hade lindat runt armen.

- Ajaj kapten, skrek alla på stationen medans Torsten dansade

en sorts hemmagjord gigg. Jag förstår inte sa han, jag förstår INTE.

Jag står här, mitt på ljusa dagen och så flyger Olsson in genom rutan och lägger en liten

skitalort rätt på min tallrik. Inte så märkligt, svarade Olsson som såg mycket nöjd ut med vad han hade åstadkommit. Du äter ju redan skit så varför kan du inte köra bil istället?

En glas saft ers höghet frågade flickan i kassan som såg ut som en blandning av Albert Einstein och Marilyn Monroe. Nej, min fågel är här vid kl 11 så jag ska skotta snö på vinden en stund, men tack i alla fall.

Kungen gick ner till vinden och öppnade källar dörren och tittade upp för stupröret. Här var det rörigt sa han, och drog fingret in i stupröret medan han slickade sig runt munnen och kliade sig i skrevet.

Lite vetekli och en violett handduk så är det fixat i ett nafs skrek han och klädde sedan av sig till endast kappa och en kastrull.

- Jordbävning! Skriker Bruno från tågstationen och ers höghet hör det direkt och lägger sig och snurarr på golvet och låtsas vara inlindad i någon sorts handduk.

Bruno springer upp och ser, där ligger han! Ers höghet! Han är avliden och förtären. Ett långt liv han levat men också ett kort, om man tänker hur länge han kommer att vara den avlidne.

Vilseledande text? =) Hitta orsaken till alla händelser, motivera era svar tack!

WTF?

2 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..