Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur är eran skoldag?

Postat av lwnlwn den 3 September 2010, 20:44
35 kommentarer · 262 träffar
Hej fb. Jag undrar hur eran skoldag är? Spelar ingen roll om ni går i 8an,9an, 1a, 2a.3e.

Frågan är. Är ni blyga och kollar in i väggen, sköter skolarbetet och är allmänt manliga på ett nördigt sätt?

eller..

Springer ni runt å velar, slår varandra eller är helt enkelt riktigt manliga för att klara vissa situationer trots lärarnas uppsikt?

Tänkte bara kolla med er. Går i 3 på gymnasiet, betygen rasar. Men jag är lat för jag å min klass gör bara cp saker hela tiden. Vi tycker det är roligt och vi gör inte det för uppmärksamhet.

VIDEON visar en del hur vi har det på våran skola. Detta är inte allt vi gör, vi gör otroligt mycket mer. Håller på att filma scener på våran skola just nu faktiskt. Så detta är kan man säga en teaser..
http://www.youtube.com/watch?v =5klxZ0j_XTA

Håll er till ämnet. Bjuder på stavfel. Ha det gött gubbar! Nu blire utgång! Trevlig kväll på er

peace
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..