Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Berättelse-Humor.

Postat av Nevs den 16 November 2003, 23:11
17 kommentarer · 87 träffar
Hej, jag har nu bestämt mig för att skriva en liten berättelse här. Jag improviserar ändast, och mina våldsinslag är inte sanna och det är inget allvar i dem:)

Det var en gång en trollpacka som bodde i bergen, hon hade alltid smetat in avföring i huvudet som en heders-ritual. Kriget väntade där ute som ett par kalla blodsbrödrar trollpackan stormade in med sin förgyllda trollstav gjord av tårtbitar och två barn.
Hon hade alltid haft höga tankar om sig själv och brukade sniffa Heroin på fritiden medans hon provsprängde berg eller dylikt.
Ändast Grottmannen Milton kunde skåda trollpackans verk och han blev självfallet förvånad eftersom hennes magiska ändtarm utvidgades varje gång hon hade en duell.
Grottmannen Milton for ut med sin stridsklubba ringde Bris för att få psykiskt stöd och sedan anmälde han sig själv till Domstolen för att genomgå rättsystemets alla lagar. Han hade även brutit mot en del lagar, t.ex. Sprängde han en anstalt, samt odlade hasch på bakgården han hade även komprimerat en tant med gigantiska bilringar till en legokloss för antändning.

När Milton satt där i rättsalen och studerade Domarens fräscha nyduschade hår började han funderar över sin sexuella läggning. Han hade med sig en stor slang där han skulle införa Socker i Levern. Han fick sedan en adrenalin-kick när han fick veta att han fick 60 Dagars fängelse eftersom han försökt bryta sig in på Systembolaget.

När trollpackan fick veta detta gick hon genast till Miltons bakgård och ränsade haschplantaget och påbörjade sina försäljningar.
När Milton sedan kom ut i sin nyköpta stridsvagn blev han deprimerad och inhandlade 3 burkar antideprissiv och levde sedan med sina Uppstoppade gosedjur som han tidigare gjort djurförsök på.

Sedan var sagan slut
Ingenting var allvarligt.
/Serenade
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..