Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träffades IRL via Fragbite

Postat av erKoftw den 13 Maj 2010, 18:08
131 kommentarer · 420 träffar
Tjena!

-Sammanfattning:
En 100% seriös tråd om 2 goa gubbar som träffas IRL pga fragbite.

-Skulle nu vilja dela med mig av mitt möte med Joakim 'Toxies' Jokern IRL.

Det hela började med en tråd om Allods-Online här på fragbite, det utvecklades sedan till lite PM-skickande om att vi skulle levla tillsammans, bevis:
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/---fb1.jpg

Joakims syn på det hela:
Jag fick ett PM av erko ftw på fragbite där han frågade om jag ville spela allods-online med honom, jag tyckte det verkade nice och frågade om hans msn. Hans msn var fölljande:
***_ronaldo@hotmail .com, vilket gjorde mig lite skeptisk eftersom ronaldo symboliserar p12, så jag frågade hur gammal han var. Svaret var 17 år och vi fortsatte att PM:A och snackade i skype.

- Efter lite gött snack så kom vi på att båda bodde i Göteborg, nämligen Frölunda och enligt facebook hade vi 8 gemensamma vänner, bevis:
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/--fb2.jpg

- Vi började spela Allods-online och efter ett tags spelande avslöjade Joakim Jokern att han lanade med en polare, Robin som du kan se på bevis nr2 bilden i Jokerns vän-lista.

- Igår träffades vi för första gången, det visade sig att Joakim Jokern och Robin bodde 10 minuter från mig.
Mötet innehöll lan,tv-tittande och även lite drickande.

- Till mötet kom även en tjej som jag delade säng med under natten, vilket visade sig bli mycket trevligt.

Vi vill med denna tråd upplysa er fragbitare att det finns en värld där utanför, fast även om detta är fallet, så verkar det faktiskt som om världen kretsar runt fragbite.

Diskussion: Tror ni att det någon gång träffats en kille och tjej via fragbite i verkliga livet?

Tror ni?

298 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

131 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 131 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..