Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag gjorde ett tekningsmål från mitten precis i början av matchen tryckte framåt precis när han släppte pucken sen gled den från mitten rätt in i mål! :D
Har gjort ett exakt likadant mål med Scott Niedermayer.
Sen har Tommy Sjödin i mitt spel från 2006 gjort ungefär lika, fast pucken glider och målvakten i det andra laget står bara still och glor medans den går i.
Har även gjort mål med Roberto Loungo som är målvakt. Observera att det andra laget hade inte tagit ut målvakten.
har bevittnat värre.. min farfar (oteknisk såklart) ville pröva mitt nhl 99 på den tiden det begav sig, så jag visade han hur man tekade, åkte osv. det första gubbfan gör är att vinna tekningen, skrinna rakt in i sargen med huvet mot glaset, laddade för ett fett slagskott och från mittzonen skjuter han rätt in i sargen och sen rätt mellan keeperns ben och in i mål efter dryga 3 sekunder. han hade ingen aning om sin bedrift och jag hat aldrig i mitt liv beskådat något värre varken förr eller senare!
Det var så oväntat. Sköna historier ni har och #11 vi båda hade valt lagen Centennial Canadiens vilket betyder att den bästa målvakten var på plats. Kanske även ska påpeka att auto-aim var INTE påslaget.:-)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Ja, målvakten stod o förklarade icing
Sen har Tommy Sjödin i mitt spel från 2006 gjort ungefär lika, fast pucken glider och målvakten i det andra laget står bara still och glor medans den går i.
Har även gjort mål med Roberto Loungo som är målvakt. Observera att det andra laget hade inte tagit ut målvakten.
Bugg spel xD