Tja, läger råkar vara som sådan att jag är rätt dålig på att klippa ur ljudfiler etc. Och det finns ett ljud som jag försöker få tag på. Det är ur south parks russell crowe show när han skriker "OII!" innan han börjar slå ner alla. Om någon skulle kunna vara hyvens satt säga och fixa det ljudet åt mig så skulle det vara sweet!!
( Dock så kan jag tänka mig att det inte är många som jobbar gratis?)
Chatten är till för 10åringarna som tror dom är mega tuffa bakom datorn.
Imo borde chatten tas bort helt från stora kanaler.
Idag han en av mina topp 5-favoriter.
... sen att folk är omogna och att "pig"-grejen blivit ett meme är ju trist, men sådan är CS:GO-scenen, många snorisar som är yngre än vad CS är.
Den där grejen med NiP har folk väldigt svårt att släppa, även fast spelarna och resten av världen har gått vidare.
#18 Även om du har rätt i sakfrågan att NiP var dem som gjorde fel handlar det ändå om att bete sig sportsligt efter spelet, under matchen kan du avsky dem du möter men efter tackar man för matchen. Nu var denna situation lite extrem och otroligt överhypad av communityn men kan förstå en del av klagomålen från folk på Fnatic spelarna även om jag inte håller med dem.
Bucharest-incidenten som #2 snackar om, det är ju NiP som är riktiga dicks där? Fnatics agerande är ju hur jävla godkänt som helst med tanke på omständigheterna.
Jag förstår att NiP har en historia och därför man kanske kan gilla dom, men alla är ju så genomskinliga som möjligt. Ingen av dom är ett dugg skön, alla är torrbollar som är riktigt tråkiga. Kolla på Fnatic så har ju de flesta en karaktär och de jag sett är att nästan samtliga är ganska sköna snubbar. Kan någon förklara detta fenomen med NiP?
#11 Även om det inte finns något jag hatar mer än twitch-chatten ibland så behövs den ändå, hade inte alls varit samma grej utan den..